jueves, 24 de noviembre de 2011

"¡Que te pires a la Meca!"

Un comentari del 'Yoyas' o la xenofòbia s'escampa?

El tertulià del programa 'Catalunya Opina' de Canal Català, Carlos Navarro 'El Yoyas', ha tingut un enfrontament, amb insults i desqualificacions inclosos com "que et 'piris' a la Meca!" o "posa't el mocador a la boca", amb la representant del col·lectiu musulmà durant un debat sobre la immigració.

Cap al final del programa, el tertulià ha retret a la noia immigrant que ell porta "des dels catorze anys treballant, no robant". A més, durant una trucada telefònica l'ha acusat d'estar "insultant a aquesta senyora i no ho permetré. Estic fart de la demagògia aquesta".

Llavors la discussió ha començat a pujar de to i han arribat les desqualificacions: "jo el que tinc m'ho he guanyat, no vinc aquí plorant a que em donin vals de menjar per gastar-me'ls després en or, grifa i en Mercedes, saps? I fumant Malboro. Una merda per a tu! Una merda per a tu! Que et 'piris' a la Meca!"


La tensió entre el Yoyas i la dona musulmana ha arribat fins a tal punt que el presentador ha hagut d'intervenir."Ja n'hi ha prou, si us plau!", els hi ha demanat. "Ja està perdona", ha dit llavors Carlos Navarro, que tot seguit ha tornat a encendre la metxa: "que no insulti la gent".

"Que jo no estic insultant la gent. De què estàs parlant? Estàs tarat", li ha replicat la dona musulmana. Llavors, El Yoyas ha tornat amb els insults: "que et 'piris' a la Meca… que et posis el mocador a la boca! que callis dona, que ets una ignorant". El presentador davant aquesta situació, que no ha pogut controlar, ha donat pas a publicitat per tallar la discussió.

0 comentarios:

Publicar un comentario