martes, 13 de diciembre de 2011

El número dos de PxC incita a boicotejar establiments d'immigrants


Robert Hernando creu que "el boicot total al comerç immigrant es bàsic i necessari".

Robert Hernando, secretari general de Plataforma per Catalunya, insta els catalans a boicotejar els establiments d'immigrants. "Crec que el boicot total al comerç immigrant és bàsic i necessari per al futur de la nostra economia, el nostre poble i identitat", ha afirmat.

El número dos de PXC, en un article al seu bloc personal, explica que va entrar al Bar Manolo d'un "població típicament catalana", però que un cop dins va veure que el regentaven xinesos i va decidir marxar malgrat que tenia molta gana.

"De nou trepitjant vorera vaig dirigir la meva vista al rètol i efectivament; aquell bar regentat per xinesos era el Bar Manolo, era la casa del bona tapa, una pissarra a la porta alertava que tenien de tot el que jo hauria somiat: braves, seitons, xistorra, pernil, xoriço…", assegura.

"Evidentment em vaig donar la volta i vaig seguir el meu famolenc camí fins que vaig trobar un bar regentat per gent de casa i poder berenar amb una mica de dignitat o, com a mínim, amb la meva consciència tranquil·la, ja que un servidor sol i exclusivament gasta diners en establiments de casa, regentats per persones autòctones i crec que així hauríem de fer-ho totes les persones en favor del sentit a la solidaritat amb nosaltres mateixos", comenta.

"Crec que el boicot total al comerç immigrant és bàsic i necessari per al futur de la nostra economia, el nostre poble i identitat", afegeix abans d'alertar que "també algunes gasolineres estan començant a ser xineses, aviat seran les fleques, les pastisseries… Fins a quan estàs disposat a esperar per reaccionar?".

0 comentarios:

Publicar un comentario