miércoles, 7 de diciembre de 2011

Titllen de "fill de puta" al nét de Franco

Maria Antonia Iglesias: "em dóna repugnància igual que el seu avi

"La periodista Maria Antonia Iglesias, vinculada al PSOE durant els governs de Felipe González, ha qualificat de "fill de puta" al nét de Francisco Franco, Francis Franco, durant el debat a La Noria de T5 sobre si s'han de traslladar o no les restes del dictador del Valle de los Caídos.

En aquest sentit li ha recriminat "la quantitat de morts enterrats en aquest mausoleu, que és un homenatge de Franco a si mateix" i ha afegit que "com que no tenen veu, jo parlo en nom d'ells de la repugnància que sento per aquesta gent que van matar ".

Iglesias, al final del debat, ha dit que "jo només sóc aquí per dir que aquest senyor em dóna repugnància igual que el seu avi i que jo mai m'asseuré davant seu mai en la vida per cap preu".

Finalment, ha expressat que "estic aquí simplement per dir-li a vostè que té molt poca dignitat com a persona. I vostè és un mentider compulsiu i un covard. El seu avi va afusellar milers de persones. Això és el que va fer el seu avi, que era un covard igual que vostè".

D'altra banda, Pilar Rahola, que també ha participat en el debat, ha afirmat que "parlem d'un dictador que va acumular una fortuna enorme de la que viviu ara vosaltres, la vostra família, i molt bé, per cert".

0 comentarios:

Publicar un comentario